אבו מאזן נפגש עם גנץ בראש העין: הליכוד: "ממשלה מסוכנת לישראל"

    אבי רבינא 1 Comment on אבו מאזן נפגש עם גנץ בראש העין: הליכוד: "ממשלה מסוכנת לישראל"

    לאחר ששר הביטחון הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן, הערב יו"ר הרשות הפלסטינית אבן מאזן הגיע לביתו הפרטי של גנץ לפגישה מדינית. בציונות הדתית מסרו בתגובה: "בנט רע ליהודים"

    אבו מאזן צילום: פלאש 90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוך שלושה חודשים גנץ ואבו מאזן נפגשים בפעם השנייה: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הגיע הערב (שלישי) לביתו הפרטי של שר הביטחון בני גנץ בראש העין. השניים נפגשו ודנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות השונות שעל הפרק.

    ראש הממשלה בנט עודכן מראש על הפגישה וכמובן אישר את קיומה. בפגישה נכח מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, וכן השר לנושאים אזרחיים ברשות הפלסטינית חסיין א-שייח וראש שירותי הביטחון הפלסטינים מאג'ד פארג'.

    הפגישה ערכה כשעתיים וחצי – חלקה בפורום רחב וחלקה בארבע עיניים.

    בהמשך לחצי המיליארד ש"ח שאישרה ישראל לרשות בפגישתם הראשונה, שר הביטחון, עידכן את יו"ר הרשות הפלסטינית, כי בכוונתו להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתם הקודמת.

    שר הביטחון הדגיש את האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית, ומניעת טרור ואלימות, כך נמסר בהודעת שר הביטחון.

    מדובר בפגישה נדירה של אבו מאזן שהיה מוחרם על ידי ממשלות נתניהו והביאו לבידוד עולמי מצד מנהיגי העולם. בפעם האחרונה שאבו מאזן ביקר בישראל היה ב-2016 שהגיע ללווית הנשיא פרס. ולפני כן ב-2010. הפגישות כעת עם אבו מאזן הוא שינוי מדיניות קיצוני ששיוועו לו ברשות הפלסטינית.

    מהליכוד נמסר בתגובה: "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל".

    מהציונות הדתית נמסר בתגובה:‏ "עשר שנים שהימין הצליח להפוך את אבו-מאזן ללא רלוונטי ולפרסונה נון-גרטה בעולם ולהוריד מסדר היום את שיח חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל".

    עוד נמסר: "בנט וממשלת השמאל שלו מחזירים את אוסלו אל השולחן ואת אבו-מאזן למרכז הבמה. בנט, רע ליהודים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עכשיו אני מבינה למה היתה לי הרגשה שצדיק בא לעיר…
      (תושבת ראש העין)